دلنوشته های یک برنامه نویس

Bioprogrammer
طبقه بندی موضوعی

می خوام بگم دنیای منی....

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ


تا حالابهت نگفتم ولی حالا می خوام بگم...

 

می خوام بگم تو دنیای منی ...


می خوام بگم دوستت دارم فقط به خاطر خودت !!

 

می خوام بگم لیلای منی ...

 

می خوام بگم اگه یه روز نبینمت چقدر دلم برات تنگ میشه  !!

 

می خوام بگم نبودنت برام پایان زندگیه!!

 

می خوام بگم یه گوشه چشاتو به همه دنیا نمیدم ...

 

می خوام بگم بیشتر از عشق مجنون به لیلی عاشقتم ...

 

می خوام بگم با هرقیافه ای که باشی دوستت دارم !!

 

می خوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم ...

 

میخوام بگم هر شب با خیالت می خوابم !!!

 

می خوام بگم جایگاه همیشگی تو قلب منه !!

 

می خوام بگم حاضرم قشنگترین لحظه هام رو با سخت ترین دقایقت عوض کنم ...

 

می خوام بگم یک لحظه ای که تو رو میبینم بهترین لحظه زندگیمه !!


می خوام بگم از خودم می گذرم تا به تو برسم ....


می خوام بگم دوستت دارم ..

  • دلنوشته های یک #برنامه نویس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی